20061205

JUST * DIAMOND v.s. VIKTOR & ROLF


JUST * DIAMOND平面廣告
資料:一睇到,嚇鬼死我呀!有無咁似呀?吹得咁勁,吹脹晒畀佢。
設計單位:待查。
面世日期:二○○六年十二月
Printed advert., 2006. JUST * DIAMOND is a jewerly company in Hong Kong.


VIKTOR & ROLF香水FLOWERBOMB平面廣告
資料:VIKTOR & ROLF推出的香水廣告。
設計單位:待查。
面世日期:二○○四年(?)
Printed advert., 2004 (?). VIKTOR & ROLF parfum FLOWERBOMB.

黃耀明 v.s. Björk



黃耀明唱片《若水》封套
資料:亞明哥,你傷透我們的心,我地睇住你大,睇住你壞。真係一夜白髮呀。可能我們一廂情願,香港邊個扮勁唔偷野吖你話?
設計單位:未得閒查。
面世日期:二○○六年十二月
Record cover, 2006. Hong Kong singer Anthony Wong album 若水.


Björk MV《Oceania Olympics》造型
資料:Björk心諗,都慣忍晒。
導演:Lynn Fox
面世日期:二○○四年?
Music video, 2004 (?). Björk MV Oceania Olympics. Directed by Lynn Fox.